ЧС 2018
Вибори-2019
Онлайн
Сектор
Спецпроекти
Країна Укропів

Чи розпочнеться ремонт дороги М-12 на Хмельниччині: Ще не китайське, але для китайців, попередження

Світовий банк уже двічі попереджав підрядника - фірму Сіньцзян Комм'юнікейшнз Констракшн Груп Ко. Лтд, про затягування робіт. Губернатор області знову з'ясовував терміни початку запланованого ремонту

Depo.
24 червня 2018 18:19
ФОТО: depo.ua

Повідомляє Depo.Хмельницький за інформацією прес-служби ОДА.

Голова облдержадміністрації Вадим Лозовий провів чергову робочу зустріч із представниками китайської фірми Сіньцзян Комм'юнікейшнз Констракшн Груп Ко. Лтд. ("Xinjiang Communications construction Group Co.,Ltd."), яка має здійснювати ремонтні роботи на дорозі М-12 Стрий - Тернопіль - Вінниця - Кропивницький - Знам'янка - відрізок дороги від с.Головчинці і до кордону із Вінницькою областю.

Знову головним питанням стала дата початку ремонтних робіт та фактори, що спричиняють їх затримку. В облдержадміністрації поінформовані про те, що китайська фірма отримала вже друге попередження від представників Світового банку, які контролюють дотримання умов контракту. Третє таке попередження може тягнути за собою ініціацію розірвання контракту з фірмою.

"Час спливає, є значне відставання від графіку. Ви досі не почали ремонт дороги. Ми хочемо розуміти, у які терміни будуть виконуватися ті чи інші роботи. Ми хочемо конкретні дати," - наголосив очільник області.

Асистент керівника проекту Лю Цзюньке зазначив, що вже отримано страховий поліс на початок робіт, однак у фірми виникли питання щодо перенесення комунікаційних мереж, що прокладені у зоні ремонтних робіт.

Китайська фірма досі не спромоглася підключити додаткові потужності постачання електроенергії, оскільки не отримали кошти на рахунки фірми. Кажуть, через сувориий контроль з боку Китаю за валютними операціями та затримками, що пов'язані із проведенням міжбанківських розрахунків, однак запевнив, що вже на початку наступного тижня кошти будуть отримані і направлені на оплату відповідних рахунків.

Вели мову й щодо постачання будівельних матеріалів - землі та щебеню. Голова облдержадміністрації поцікавився проектними розрахунками щодо джерел сировини для робіт, однак конкретного переліку так і не отримав. Підрядник аргументував це тим, що проект робився ще у 2016 році, і з того часу ситуацію змінилася. Також він наполягав, що їм недостатньо матеріалу, що може запропонувати Головчинецький кар'єр.

Хоча, як запевняють в ОДА, у кар'єрі спеціально провели роботи та зараз у наявності є достатня кількість породи для початку робіт. Більше того, вказана порода вже тривалий час не вивозиться з кар'єру, що створює перешкоди нормальному функціонуванню підприємства.

До того ж фірма з незрозумілих причин не враховує обсягів ґрунту, що будуть утворюватися під час розширення траси. Згідно відповідних розрахунків, вони можуть покрити значну частину потреби.

Як з'ясувалося - затримує початок робіт відсутність затвердженої програми виконання робіт. Саме на виконанні цього обов'язкового пункту Вадим Лозовий рекомендував представнику китайської фірми зосередити свою увагу, адже це дасть змогу розпочати виконання робіт на першій ділянці автодороги протяжністю 400м.

І вкотре губернатор пообіцяв надалі особисто тримати на контролі роботи на автодорозі М-12.

Нагадаємо, новопризначений очільник Хмельниччини у травні взяв під свою інспекцію всі ремонти доріг, особливо - М-12. на одній із перших у своїй губернаторській кар'єрі ділових зустрічей Вадим Лозовий з'ясовував, чому гальмується початок будівництва 40 кілометрів дороги.

Важливою подією для Хмельниччини стало підписання у жовтні минулого року контракту між Державним агентством автомобільних доріг України і компанією з Китаю Xinjiang Communications Construction Group Co, LTD з реконструкції та ремонту автомобільної дороги М-12 на ділянці від Голоскова до межі з Вінничиною на загальну суму 40 мільйонів доларів.

Розрахований цей проект був на 18 місяців. За найоптимістичними прогнозами, шляхопровід має повною мірою запрацювати до початку 2020 року.

Вже наприкінці травня навіть прем'єр Володимир Гройсман, перевіряючи ремонти на М-12, провів закриту зустріч із представниками китайської фірми, яка має виконати роботи на ділянці траси М-12.

Роботи планували розпочати вже цієї весни, проте дотепер фактично нічого не зроблено.

Більше про події Хмельниччини читайте на Depo.Хмельницький

Приєднуйтеся до нашої групи у Facebook