Як прем'єр перевіряв якість асфальту на Хмельниччині (ФОТОРЕПОРТАЖ)

Очільник уряду за один день проінспектував чималий шмат транспортного коридору Go Highway, що пролягає й Хмельниччиною

Валентина Моісеєнко
Шеф-редактор регіональної редакції Depo.Хмельницький
Як прем'єр перевіряв якість асфальт…

По обіді поблизу села Водички Хмельницького району під прицілами майже двох десятків медійників, має відбутися інспектування ділянки дороги міжнародного значення М-12.

Облавтодорівці, чиновники, всілякі надзвичайні служби й правоохоронці, підрядники-китайці й місцеві - всі в очікуванні, бо Володимир Гройсман їде з Тернопільщини дорогами, що перебувають в активній фазі ремонту.

До приїзду розпечений асфальт поливають водою, вся техніка завмерла в очікуванні, а представник підрядника пробігається ще раз очима стендами, що поставили на узбіччі. Тут ПрАт "Хмельницьке ШБУ №56" ремонтує трохи більше 30 км дороги і має вкластися в терміни до середини осені. З державного бюджету виділили на цей відрізок дороги 689 мільйонів гривень і майже третину запланованих робіт виконали.

Магістраль М-12 на ділянці від Війтовець до Хмельницького, кажуть, ремонтували років 30 років тому, до того ж тут 52 повороти. Дивлячись на її стан - можна повірити.

Практично без затримки прибуває подивитися на цей шмат дороги й прем'єр-міністр, правда, його більше цікавить - як йдуть роботи. Із ним з'являються й голова облдержадміністрації, парочка народних депутатів, місцеві очільники різних рівнів, китайці, які ремонтуватимуть іншу ділянку - поблизу Летичева.

Після коротких привітань і рукостискань Володимир Гройсман слухає про зроблене на цій ділянці, про можливості й труднощі, але, складається враження, що без особливих претензій.

Правда, високопосадовець зауважив, що на Хмельниччині найповільніше рухається робота і висловлює сподівання, що новопризначений голова ОДА Вадим Лозовий, роботу шляховиків контролюватиме пильніше. Та й сам обіцявся приїхати не один раз і перевірити.

Далі відходить на коротку розмову "без журналістів", власне, з китайцями-підрядниками, які вже три тижні гальмують роботи. Зауваживши вслух, що ділянка траси М-12, що пролягає Хмельниччиною, є найбільш важливою частиною Go Highway.

По тому - просто на трасі брифінг. Меседжі озвучені лаконічно: стільки грошей як цей рік не виділяли ще ніколи, приміром, Хмельниччина отримала втричі більше, ніж торік; якість покриття перевірятимемо ретельно, бо ж є кому; завершаться роботи до кінця року; за 5 років всі обласні центри будуть об'єднані хорошими дорогами.

Далі Володимир Гройсман разом із усім "братством" пройшовся відремонтованим шляхом, зупинившись біля робітників. Оминувши розпечений асфальт, застрибнув на підніжку якоїсь спецмашини і вів розмову, певне, з бригадиром, дивився якісь папірці, оцінюючи ситуацію.

А ще, прем'єр запевнив, що дороги гарантовано матимуть якісне покриття десятиліттями.

"Нам на це потрібно близько 300 млрд грн. За 5 років це осяжна цифра, яку можемо направити на ці цілі. До нас дороги будували кілометрами, ми ж будуємо тисячами кілометрів," - зазначив прем'єр-міністр.

І без зайвої скромності резюмував: "в Україні є дороги двох типів: які побудував Уряд Гройсмана, і дороги, які ще побудує Уряд Гройсмана".

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Хмельницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme