Дороги і китайці: На Хмельниччині так і недійшли до активної фази ремонту автошляху М-12 (ФОТО)

Іноземного підрядника, що мав би ще з весни реконструювати міжнародну трасу, вкотре "підганяє" губернатор

Дороги і китайці: На Хмельниччині так і…

Голова облдержадміністрації Вадим Лозовий в черговий раз виїхав на ділянку автодороги М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам'янка, щоб ознайомитися із ходом ремонтних робіт, повідомляє Depo.Хмельницький за інформацією прес-служби ОДА.

Очільник області поспілкувався з представниками китайської компанії Xinjiang Communications Construction Group та компанії High-Point Rendel, яка за дорученням Світового банку, здійснює технічний нагляд за виконанням робіт.

За їх словами, темпи робіт дещо сповільнилися через несприятливі умови, однак відповідно до графіку здійснюється вирубка дерев, там де передбачено розширення дорожнього полотна, а також провели переговори щодо перенесення силових та телекомунікаційних кабелів, що потрапляють у зону будівництва дороги.

На Головчинецькому гранітному кар'єрі завершили встановлення дробарки для виробництва щебеню та здійснено її пробні запуски. Вироблено 300 м3 щебеневої продукції різних фракцій. Тривають пуско-налагоджувальні роботи на асфальтобетонному заводі. Як запевнили представники фірми, вони мають бути завершені до 30 липня.

Також голова ознайомився з переліком робіт, що планується виконати в районі повороту до смт. Меджибіж (км 298+756). Оскільки проект передбачає зменшення радіусу повороту траси, проектом передбачено облаштування під'їздів та автобусних зупинок, а також переходу.

Як стало зрозуміло після спілкування з будівельниками, наразі ніяких об'єктивних перешкод для виконання робіт з ремонту М-12 немає.

Вадим Лозовий зауважив, що роботи компанія Xinjiang Communications проводить занадто повільно та акцентував увагу на необхідності підвищення темпів їх виконання: "У разі виникнення питань будемо оперативно їх вирішувати. А зараз не бачу причин для зволікань. Маю надію, що у наступний мій приїзд побачу, що роботи нарешті активізувалися".

Нагадаємо, днів десять тому китайці говорили, що стан готовності асфальтобетонного заводу становить 80%, з Головчинецького гранітного кар'єру вивезено 45 тис. тонн гірничої маси. Губернатор же вимагає встигнути ввести в експлуатацію окремі ділянки вже до кінця поточного року.

А Світовий банк уже двічі попереджав підрядника - фірму Сіньцзян Комм'юнікейшнз Констракшн Груп Ко. Лтд, про затягування робіт. Губернатор області чи не двічі на тиждень з'ясовує ситуацію з запланованим ремонтом і чому гальмується початок будівництва 40 кілометрів дороги.

Є надія, що на ділянці майбутнього шляхопроводу Go Highway таки активізується робота. Розрахований же цей проект був на 18 місяців. За найоптимістичними прогнозами, шляхопровід мав би повною мірою запрацювати до початку 2020 року.

"Укравтодор" і китайська компанія Xinjiang Communications Construction Group Co Ltd підписали контракт на ремонтні роботи ще восени минулого року.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Хмельницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme