Вслід за "великими": Хмельницькі політики відправилися на заправки по хот-доги

Одразу два нардепи разом із новим своїм союзником пропіарилися з фастфудами

Вслід за "великими": Хмельницькі політик…
Лідери облорганізації ПП "За майбутнє" (зліва направо) Сергій Лабазюк, Сергій Іващук, Віктор Боднар

Світлина, де лідери облорганізації ПП "За майбутнє" смакують ход-догами опублікував в соцмережах чинний нардеп Сергій Лабазюк, передає Depo.Хмельницький.

Щоправда він не уточнив, куди після перекусу відправилася трійка партійців піаритися в пору виборчих перегонів. Просто, лаконічно написав: "Ось так і працюємо: обід в дорозі", певне, сподіваючись, що такий факт додасть певного хайпу, як свого часу політикам більш "високого польоту".

Лідерка ВО "Батьківщина" Юлія Тимошенко ( березень 2019)

Першою до такого "ходу" вдалася лідерка "Батьківщини" позаминулою весною. Юлія Тимошенко купила хот-доги на заправці під час поїздки в Донецьку область і тут же опублікувала відповідне відео Instagram, викликавши хвилю коментарів і версій. 

Ближче до президентських виборів 2019 року соцмережі зарясніли фото кандидатів у президенти "в народі", несподівано найпопулярнішим місцем для передвиборного піару стали АЗС. І запустила цю традицію саме Тимошенко. У жовтні 2018 року інтернет облетіла фотографія, на якій Юлія Володимирівна п'є на заправці кави як простий смертний. 

Лідер ПП "Громадянська позиція" Анатолій Гриценко (березень 2019)

Незадовго потому з кавою на заправці сфотографувався екс-міністр оборони, тодішній кандидат і лідер  "Громадянської позиції"  Анатолій Гриценко. І пішло-поїхало.

Кандидат в президенти Володимир Зеленський (перший зліва, березень 2019)

Навіть Зеленський виставив фото, на якому він із друзями з "95 кварталу" їдять сосиски на заправці. При цьому композиція знімка "Зе! Команди", як писали тоді ЗМІ, нагадує плакати на тему еволюції людини. Наступним "випадом" уже президентським стала порада Зеленського їсти шаурму, адже це – не соромно і не страшно.

Президент України Володимир Зеленський (травень 2019)

Політтехнологи ж мають свою думку щодо такого хайпу. ККД від такої політичної реклами, може бути, і не дуже великий, але з іншого боку, витрати на виробництво і розміщення нульові, а за кілька тижнів до виборів кожен голос може стати вирішальним.

Партія "За майбутнє" на Хмельниччині активно взялася за піар з перших днів свого створення, прогнозуючи собі 50-55% голосів електорату. Яка частка "належатиме" ход-догу вираховувати поки ніхто не береться.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Хмельницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"