Стерта гума, додаткові крісла: Як на Хмельниччині "торбили" маршрутки-розвалюхи (ФОТО)
Працівники Укртрансбезпеки разом з патрульними "прошерстили" хмельницький Автовокзал №1
- Хмельницький
-
23 липня 2018 15:00
На Хмельниччині розпочалися тотальні перевірки пасажирських перевезень, які запровадили після "чорної п'ятниці" українських доріг - 20 липня. Тоді вранці на двох трасах Київ - Чоп та Київ - Одеса сталися дві ДТП за участю маршруток. В першій загинуло 10 людей і десять постраждало, у другій загинули п'ять людей.
Представники Укртрансбезпеки разом з патрульними інспектували транспорт на першому автовокзалі Хмельницького. Перевіряли здебільшого обласні маршрути, адже тут курсує найбільше несправної техніки.
В автобусах, які лише за три години встигли проконтролювати недільного ранку, кожен п'ятий мав порушення. Бусики, що часто-густо перероблені з вантажних, якраз і є найнебезпечнішими. Навіть їхній зовнішній вигляд відлякує пасажирів.
Що в маршрутках не так, легко можна побачити, зайшовши в салон. Власне ,працівники Укртрансбезпеки якраз і намагаються вказати водіям чи перевізникам на проржавілі двері, відсутність аварійних виходів, погано прикріпленні крісла, стерту гуму.
"Ми виявляли порушення в технічному стані транспортного засобу, недодержання водіями режимів праці та відпочинку, а також комплектності транспортних засобів," - каже заступник начальника управління Укртрансбезпеки в Хмельницькій області Сергій Панчук за результатами перевірки.
Щодо порушення комплектності він пояснює, що це і невідповідність гуми, і встановлення додаткових місць для сидіння пасажирів, а також будь-які інші конструкції, які не передбачені технічною характеристикою транспортного засобу.
"Фактично такі перевірки проводяться щоденно силами інспекторського складу управління, до перевірок залучаються представники інших органів державної влади, в тому числі й представники патрульної поліції," - запевняє Сергій Панчук.
Окрім справного в цілому автобуса, кожен водій повинен мати купу документів - проходження передрейсових медичних оглядів, дотримання режиму праці та відпочинку, обов'язкові види страхування, а також документи, на підставі яких здійснюються перевезення автомобільним транспортом, та маршрути курсування тощо.
У випадку ж відсутності ліцензії при комерційному перевезенні пасажирів, автобус взагалі конфісковують. "Якщо є ліцензія, але автобус незаконно переобладнаний з вантажного на пасажирський, перевізник позбавляється ліцензії і сплачує 17 000 грн штрафу", - додає начальник управління Укртрансбезпеки в Хмельницькій області Віталій Дзюба.
У патрульних, які також виходять на контроль - своя парафія: вони перевіряють водійські права та відповідність категорії в них, чи не підроблені посвідчення і чи мав водій уже порушення ПДР. "В нас є відповідна наша база, по якій ми перевіряємо даних водіїв: чи притягувалися вони раніше до відповідальності, чи ні. Якщо не притягувалися, на перший раз - попередження, на наступний притягуємо до адміністративної відповідальності," - каже капрал патрульної поліції Олена Завадська.
З Хмельницького автовокзалу №1 щодня виїжджає більше трьох сотень автобусів. "Майже бездоганними щодо технічного стану є автобуси міжнарожних сполучень, , - кажуть "ревізори". – Хоча "грішать" теж: беруть пасажирів на проміжні станції, хоч це їм не дозволено."
Інспекції триватимуть й надалі, адже на Хмельниччині, як і по Україні, розпочалися тотальні перевірки пасажирських перевезень, що ініціювали після "кривавої п'ятниці" 20 липня. Перевірками й контролем намагаються забезпечити підвищення безпеки дорожнього руху, попередження та запобігання дорожньо-транспортних пригод при здійсненні перевезень пасажирів, дотримання перевізниками та водіями вимог законодавства в сфері автомобільного транспорту.
Задля цього ж і з наступного року заборонять перевозити людей бусами, що були переобладнанні з вантажних. Готують для перевізників та загалом учасників руху низку інших новвоведень. До прикладу, вже з 27 липня повертається швидкісний контроль на дорогах. З 1 серпня вводиться електронний кабінет перевізника, до якого матиме доступ сама компанія, трансінспекція та Нацполіція, і в якому реєструватиметься вся інформація щодо перевізника, його ліцензій, маршрутів, штрафних балів тощо.
З 1 січня 2019 року введeть GPS-трекери, електронний квиток та тахограф або його аналог. А всі маршрутки, що переобладнані з вантажних, підуть на металобрухт, але не в рейси: такі автобуси будуть евакуйовуватися на штрафні майданчики і потім йтимуть на списання.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Хмельницький
Всі новини на одному каналі в Google News
- 11:21У Хмельницькому будівельник зірвався з висоти (ФОТО) ФОТО
- 19:51Історія рому: від піратів до екзотичних коктейлів PROMO
- 21:01У Хмельницькому горіла багатоповерхівка (ФОТО) ФОТО
- 20:50 "Укренерго" попередило про графіки відключень: Кого стосується
- 17:09Аварійні відключення світла можуть тривати до осені, - "Укренерго"
- 16:43У ДПСУ розповіли, що зміниться для чоловіків при перетині кордону після 18 травня
- 21:50 В Україні запровадили відключення світла (ОНОВЛЕНО)
- 10:57Чи потрібно йти до ТЦК заброньованим чоловікам: роз'яснення Міноборони
- 12:45В Хмельницькому внаслідок пожежі померла дитина
- 21:50На Хмельниччину призначили очільника СБУ
- 21:31Тариф на е/е для населення може зрости, адже на відновлення енергетики потрібні значні кошти, - Українські розподільні мережі Відео
- 22:15 Рада ухвалила закон про добровільну мобілізацію ув’язнених, але підуть на фронт не всі
- 21:13На Хмельниччині повернули державі пам’ятку археології національного значення ІХ-ХІІІ ст
- 19:31Понад 300 мільйонів гривень військового збору сплатили жителі Хмельниччини з початку 2024 року
- 22:05 У ВР пообіцяли карати співробітників ТЦК та СП за порушення прав людини
- 20:36Для дронів в ЗСУ створять окремий рід військ
- 19:16 Кабмін ухвалив перелік документів, які треба подати для проходження МСЕК
- 14:24У Хмельницькому змінили тривалість комендантської години
- 10:20Щонайменше 1,45 млрд грн Уряд передбачив для бізнесів Хмельниччини, – Юлія Свириденко