Всередньому по три тисячі аварійних викликів щомісяця обслуговують газовики

З початку року аварійно-диспетчерська служба ПАТ "Хмельницькгаз" виїжджала на 15,5 тисяч викликів

Всередньому по три тисячі аварійних викл…

Аварійно-диспетчерська служба ПАТ "Хмельницькгаз" прийняла та виконала понад 15,5 тисяч заявок від споживачів області, повідомляє Хмельницький.depo.ua з посиланням на прес-службу ПАТ "Хмельницькгаз".

Найбільша кількість викликів пов’язана з витоком газу – 6880 та проведенням ремонтних робіт – 6850.

За статистикою, головними причинами викликів служби газу 104 є грубе порушення споживачами правил експлуатації газових приладів, зношеність газового обладнання та його несправність.

"Споживачі, як не прикро, не звертають уваги на технічний стан своїх газових приладів. Морально застаріле, зношене обладнання, потребує термінової заміни або ремонту, оскільки становить небезпеку при їх подальшій експлуатації. При проведенні газовиками ПТО, ми виявляємо такі прилади, рекомендуємо їх замінити у стислі терміни або ж відключаємо від газопостачання згідно Правил надання населеню послуг із газопостачання", - інформує начальник АДС Олег Демцун.

Виникнення аварійних ситуацій залежить, у більшості випадків, від людського фактору. Однією з найчастіших причин аварійних викликів та нещасних випадків, є встановлення власниками примусової вентиляції, що суперечить правилам та може призвести до отруєння чадним газом та людських жертв.

За даними Держгірпромнагляду України, на початок березня 2015 року під час використання газу в побуті сталося 24 нещасних випадки, в результаті яких постраждало 46 осіб, з яких 23 – смертельно. На щастя, у Хмельницькій області, нещасних випадків не зафіксовано.

Більше новин про життя регіону читайте на Хмельницький.depo.ua 

 

 

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Хмельницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme