У п’ятірці найрезонансніших і найцікавіших соціальних роликів – український

П'ятірка найкращої соціальної реклами 2015 року

У п’ятірці найрезонансніших і найцікавіш…

Найважливіші соціальні проблеми порушені в цих роликах знайшли найвиразніше режисерське втілення, повідомляє Depo.Хмельницький з посиланням на сайт Українська правда.

Пам'ятаємо. Пишаємося. Переможемо. Дід

Вітчизняна соціалка, яка отримала гран-прі Effie Awards Ukraine 2015. Проект було реалізовано на волонтерських засадах креативної агенцією TABASCO і продакшеном Lime Lite Studio з метою зупинити хвилю пропаганди і спекуляцій з приводу святкування Дня перемоги, ветеранів і нагород Другої світової війни. Загальне покриття аудиторії близько 15 мільйонів осіб тільки в Україні. У центрі сюжету історія двох поколінь, які знаходять спільну мову, незважаючи на бурхливий конфлікт.

Час повернутися додому

Різдвяний ролик з'явився у мережі наприкінці листопада і підірвав Інтернет, зібравши вже більше 43 мільйонів переглядів. У центрі сюжету дідусь, який запрошує сім'ю на Різдво. Але оскільки усі знаходять причину, щоб відмовитися, він розсилає їм сповіщення про власну смерть…

Досить

Уперше на усю історію американського футболу соціальний ролик проти домашнього і сексуального насильства демонструвався на фінальній грі "Супер Боул".

Будьте щедрими

Пригоди кота Мога напередодні Різдва миттєво стали хітом Інтернету. Ролик було підготовлено до публікації нової книги письменниці Джудіт Керр і випуску м'якої іграшки у вигляді Мога. Усі кошти від продажу продукції і книг будуть передані на благодійність і перераховані на користь організації Save the Children, яка опікується підвищенням грамотності серед дітей і школярів Великобританії.

Дівчата можуть

Ця соціальна кампанія виграла декілька нагород, у тому числі і Гран-прі фестивалю "Канські Леви 2015". Ролик мотивує дівчат займатися спортом, незалежно від того, як вони виглядають.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Хмельницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme