У Кам'янецькому ЦНАПі майже вполовину збільшили кількість послуг

У мерії максимально оптимізували надання адмінпослуг та розширили електронний формат

У Кам'янецькому ЦНАПі майже вполовину зб…

Цьогоріч в Кам'янецькому ЦНАПІ вдалося обслужити більше 10 тисяч містян, повідомляє Depo.Хмельницький.

З початку року тут задля зручності, комфортності та пришвидшення роботи встановили банківський термінал для а економії часу, запустили новий веб-сайт, запровадили послугу смс-інформування про готовність замовленого документу, зробили можливими консультації з адміністратором в он-лайн режимі.

Окрім того, створили новий сайт з електронними документами, де можна отримати усю інформацію, не виходячи з дому.

"Наприкінці серпня кількість адміністративних послуг, які надаємо містянам, збільшилося з 152 до 210, - розповідає керуюча справами Яна Мельничук. - Наразі спостерігаємо великий наплив людей, але до жовтня ситуацію маємо врегулювати."

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Хмельницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme