UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

У Хмельницькому визначилися з розробкою брендбуку

Із 23 пропозицій за результатами конкурсу перемогу здобула пропозиція Павла Іванова та Олексія Лисюка

У Хмельницькому визначилися з розробкою…

Переможцем конкурс з визначення розробника бренду та брендбуку Хмельницького, за рішенням оргкомітету та інтернет-опитуванням хмельничан стала конкурсна робота авторства хмельничан Павла Іванова та Олексія Лисюка, повідомляє Depo.Хмельницький за інформацією прес-служби мерії.

З ними укладатимуть договір на розробку бренду та брендбуку міста.

З-поміж 23 конкурсних робіт на першому етапі конкурсу члени оргкомітету шляхом голосування за визначеними критеріями оцінювання обрали три конкурсні роботи, які і було виставлено на інтернет-голосування.

Троє фіналістів отримають премії по 5000 грн. Найбільше голосів - 1345 отримала робота двох хмельничан Іванова Павла та Лисюка Олексія, на другому місці з результатом 1195 голосів - робота вінницького дизайнера "Серце поділля" Максима Каплюка та 880 голосів за роботу "Зростаючи разом" отримав Павло Приймич зі Львова.

Директорка Агенції розвитку міста Леся Герасимчук запевнила, що усі зауваження та пропозиції, котрі висловлювали у соцмережах у ході голосувань зафіксовані та будуть враховані під час роботи.

"Варіант, котрий переміг - не остаточний вигляд бренду. Цим конкурсом ми визначилися саме з розробником бренду та брендбуку. Ми моніторимо і дослухаємось до думок містян, адже нам важливо, щоб майбутній бренд позитивно сприймався хмельничанами. Також ми плануємо додатково долучити експертів з графічного дизайну," - каже Леся Герасимчук.

Нагадаємо, наприкінці року й депутати Хмельницької облради "погодили" бренд області.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Хмельницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme