Триває розробка бренду Хмельницької області

В ОДА працювали над визначенням ключових характеристик, на яких базуватиметься процес брендування регіону

Триває розробка бренду Хмельницької обла…

Днями відбулося засідання ініціативної групи з розробки бренду Хмельницької області, передає Depo.Хмельницький з посиланням на прес-службу Хмельницької ОДА.

Захід мав на меті визначення ключових характеристик, на яких базуватиметься процес брендування регіону.

В контексті пріоритетів розвитку Хмельницької області як аграрно-індустріального та рекреаційного регіону учасниками зібрання визначили 4 базові характеристики, на яких варто сфокусуватися при розробці концепції бренду, а саме: розвиток логістичної інфраструктури, туризм та рекреація, енергетика / використання альтернативних джерел енергії та аграрний сектор.

Визначені ініціативною групою базові характеристики бренду Хмельницької області є робочим варіантом. Департамент економічного розвитку, промисловості та інфраструктури облдержадміністрації відкритий до обговорення альтернативних обґрунтованих характеристик бренду та чекає на бачення хмельничан щодо можливого фокусу брендінгу регіону.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Хмельницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme