ЛЧ 2018
Євробачення
Обличчя
Сектор
Спепроекти
Країна Укропів

Триває розробка бренду Хмельницької області

В ОДА працювали над визначенням ключових характеристик, на яких базуватиметься процес брендування регіону
Depo.
9 лютого 2016 12:50
ФОТО: depo.ua
Триває розробка бренду Хмельницької області
Триває розробка бренду Хмельницької області

Днями відбулося засідання ініціативної групи з розробки бренду Хмельницької області, передає Depo.Хмельницький з посиланням на прес-службу Хмельницької ОДА.

Захід мав на меті визначення ключових характеристик, на яких базуватиметься процес брендування регіону.

В контексті пріоритетів розвитку Хмельницької області як аграрно-індустріального та рекреаційного регіону учасниками зібрання визначили 4 базові характеристики, на яких варто сфокусуватися при розробці концепції бренду, а саме: розвиток логістичної інфраструктури, туризм та рекреація, енергетика / використання альтернативних джерел енергії та аграрний сектор.

Визначені ініціативною групою базові характеристики бренду Хмельницької області є робочим варіантом. Департамент економічного розвитку, промисловості та інфраструктури облдержадміністрації відкритий до обговорення альтернативних обґрунтованих характеристик бренду та чекає на бачення хмельничан щодо можливого фокусу брендінгу регіону.

Більше про події Хмельниччини читайте на Depo.Хмельницький

Слідкуйте за нашими новинами в соцмережах і долучайтеся до наших груп ВКонтакті та