Очільник Тернопільського облавтодору віддав в оренду техніку фірмі своєї дружини

Виконувач обов’язків керівника "Тернопільського облавтодору" Михайло Харук передав в оренду техніку одного зі структурних підрозділів облавтодору фірмі своєї дружини ПП "Будтранс-Товсте"

Очільник Тернопільського облавтодору від…

Виконувач обов’язків керівника "Тернопільського облавтодору" Михайло Харук передав в оренду техніку одного зі структурних підрозділів облавтодору фірмі своєї дружини ПП "Будтранс-Товсте", повідомляє Depo.Тернопіль з посиланням на Terminovo.

Михайло Харук виконує обов’язки керівника облавтодору лише з 21 лютого. А раніше він очолював підрозділ – "Заліщицьку дорожню експлуатаційну дільницю", й перебуваючи на цій посаді, передав техніку цього ж підрозділу в оренду компанії "Будтранс-Товсте".

Із документів, які "Будтранс-Товсте" подавало на торги в системі Prozorro, наприкінці жовтня Управління капітального будівництва Тернопільської ОДА оголосило низку тендерів на зимове експлуатаційне утримання доріг. На три і з них заявку подало "Будтранс-Товсте". У жодному з них підприємству так і не вдалось перемогти, бо його пропозиції відхиляли.

Згідно з довідками, усю техніку ПП "Будтранс-Товсте" орендує у Заліщицької ДЕД. Михайло Харук здав в оренду 25 одиниць техніки у серпні 2018 року. Зокрема, це два автогрейдери, сім вантажних автомобілів, шість тракторів, каток та інші машини.

Договір із ДЕД підписав тодішній директор "Будтрансу" Володимир Плевачук, якому у той час належало 20% компанії, решта – Іванові Гончару. Вже за півтора місяці Плевачук вибув із складу засновників, а його частку в підприємстві отримала Оксана Харук, дружина Михайла Харука.

Згідно з умовами договору, вартість оренди становить 25 тис. грн в місяць. Тобто в середньому по одній тис. грн за одиницю, що є значно дешевше ніж на ринку, відзначило видання. Наприклад оренда одного автогрейдера коштує в середньому 5-7 тис. грн за зміну, дорожнього котка – 2,5-4 тис. грн за зміну.

Також варто зазначити, що на тендерах на експлуатаційне утримання доріг Борщівського та Заліщицького районів разом з ПП "Будтранс-Товсте" бере участь і Тернопільський облавтодор, який є засновником Заліщицької ДЕД. Обидва учасники на підтвердження кваліфікації інформують про наявність техніки із Заліщицької ДЕД.

Окрім цього, в обох юридичних особах працює Михайло Ніберкаль, який є головним механіком в облавтодорі й обіймає аналогічну посаду в ПП "Будтранс-Товсте", а з грудня 2018 року став й керівником підприємства.

Нагадаємо, Чортківською місцевою прокуратурою скеровано до суду кримінальне провадження стосовно місцевого підприємця, що навмисно завищила вартість робіт з поточного ремонту дороги у Чорткові на 100 тис. грн.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Хмельницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme