Маркетологи презентували новий фірмовий стиль Хмельниччини

Бренд області ще має пройти кілька етапів розгляду

Маркетологи презентували новий фірмовий…

Компанія "Бюро маркетингових технологій" презентувала новий фірмовий стиль Хмельницької області, повідомляє Depo.Хмельницький з посиланням на сайт облдержадміністрації.

Розробники продемонстрували зразки можливого використання логотипу та зауважили, що невдовзі на загал представлять правила використання та впровадження логотипу на своїй продукції.

У них - рекомендації як правильно використовувати фасади будівель, закладів громадського харчування для більш привабливого застосування логотипу.

Маркетологи презентували новий фірмений стиль Хмельниччини - фото 1

"Слово "перехрестя" говорить про те, що у Хмельницькій області зійшлися в одній точці дика природа, багата історія та культурна спадщина. І натякає на географічне розташування області на перетині транспортних шляхів України. Слово "стихій" відображає багатий, різноманітний та первозданний природній світ Хмельниччини. Слово "історій" вказує на історичний спадок області, а також на легенди та народні перекази краю," – уточнив автор логотипів Владислав Зайченко.

За словами розробника, будова графічної частини та її вигляд є відображенням стилістики та виконання візерунків, якими прикрашали вишиванки саме на Хмельниччині, і цим він додатково поєднаний з місцевістю. Легкі та цікаві кольори доповнюють цей узор, розповідаючи про багатогранність та різнобарвність Хмельниччини. Стиль має будуватися на використанні кольорових елементів знаку, як тих, що створюють аутентичні патерни та їх поєднання.

Маркетологи презентували новий фірмений стиль Хмельниччини - фото 2

"Робота продовжується і далі чекає план – проходження (логіка) даного проекту. Наразі розробники знаходяться на етапі "Знак", а наступний крок - розробка рекламної кампанії області," – каже директор зі стратегічного планування Ніна Алі.

На відмінну від інших міст і областей, які брендувалися і мають свої логотипи, у Хмельницькій області розглянули декілька варіантів і обраний він був не агенцією, а краянами.

Нагадаємо, наприкінці літа представили перші напрацювання з розробки бренду. А вже в вересні- жовтні проводилось голосування. Зрештою, переміг графічний знак – самобутній, що набрав 39,34%.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Хмельницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme