Щоб Хмельницький славився не тільки базаром: Обласний художній музей оновиться до жовтня

Розвивати традиції музейної справи, впроваджуючи інновації, вирішили музейники і розробили тримісячний проект ребрендингу 

Валентина Моісеєнко
Шеф-редактор регіональної редакції Depo.Хмельницький
Щоб Хмельницький славився не тільки база…

У Хмельницькому обласному художньому музеї вирішили глобально зайнятися ребрендингом. Сам музей має не лише унікальну колекцію, а й є єдиним з комунальних закладів, що увійшов в ТОП-10 українських музеїв сучасного мистецтва.

Як розповідає директорка Хмельницького обласного художнього музею Ольга Долінська, ребрендинг передбачає комплекс заходів, який передбачає зміну слогану, логотипу, візуального оформлення та позиціонування. Це - зовнішня, так би мовити сторона. А у внутрішній – промоція збірки українського мистецтва ХХ - ХХІ століть,  урізноманітнившии модернізацію та інтенсифікацію експозицій.

Зрозумівши, що новий продукт в старому упакуванні продавати важко, музей з 35-річною історією вирішив поміняти підходи до своєї діяльності і залучення краян до художнього мистецтва.

"ХОХМ продовжить активну самоідентифікацію не як консервативного закладу пострадянського закладу, а як простір синергії, де генеруються, підтримуються та реалізовуються креатині ідеї, продукується актуальний культурний продукт, надаються послуги нових форм та методів, здійснюється обмін досвідом, отримується неформальна освіта", – каже директорка.

В колекції музею близько семи тисяч робіт. Та, зацікавити відвідувача без сучасних стратегій неможливо, от і взялися реалізовувати проект, залучившись підтримкою Українського культурного фонду. Тепер спільно усі разом йдуть до мети.

"Щоби Хмельницький все ж таки асоціювали не лише з одним із найбільших ринків, а й сучасними культурними подіями та творенням нових сенсів. Тут є неабиякий потенціал та ресурси, треба лиш прокинутися - відчути пору оновлення, пробудження, відродити віру в себе та повною мірою реалізувати свій потенціал", – каже фахівець з маркетингу Ольга Зайченко.

Ребрендинг це – не лише зміна логотипу, чи фасаду. Це – зміна комунікації, зміна матеріалів, які надаватимуться відвідувачам, їхньої якості та динаміки, інтерактивності.

"Сучасне мистецтво – це складний мікрокосмос, це вже не просто мистецтво в чистому вигляді, це – і політика, і економіка, і екологічні зміни, - тобто дуже глобальне розуміння. Музей сучасного мистецтва – це насамперед майданчик, де можуть обмінюватися думками, шукати різницю і спільні точки дотику, і все це мусить впливати на життя міста", – ділиться своїм баченням потенційних змін фахівець з маркетингу Сергій Фащук.

І хоча сьогоднішній художній музей в Хмельницькому уже давно створює нетрадиційні експозиції, екскурсії та комунікації, все ж тут є розуміння необхідності оновлення.

Передбачається, що Хмельницький художній музей стане першим в Україні з унікальною можливістю відображати тенденції планетарного маштабу. Принаймні, таке завдання бачать перед собою розробники ребрендингу, яке планують втілити до жовтня.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Хмельницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme