“Джинси” у Хмельницьких ЗМІ "зловили" предостатньо

У передвиборчий період в Україні провели своєрідний конкурс і вже оголосили результати

“Джинси” у Хмельницьких ЗМІ "зловили" пр…

 Хмельниччина посіла 6 місце, повідомляє Depo.Хмельницький з посиланням на сайт Інституту масової інформації.

Конкурсу “Лови джинсу” тривав під час передвиборчої кампанії у вересні-жовтні 2015 року і проводився Інститутом масової інформації за підтримки Інтерньюз Нетворк.

Всього на конкурс надійшло більше 1300 прикладів матеріалів з місцевих ЗМІ, які містили ознаки прихованої політичної реклами, із 22 областей України.

Найбільше прикладів джинси надіслали з видань Тернопільщини (202), а також Харківської (180), Вінницької (177), Сумської (163), Черкаської (96), Хмельницької (78) та Полтавської (68) областей.

“Джинси” у Хмельницьких ЗМІ "зловили" предостатньо - фото 1

"Лови джинсу" - конкурс від Інституту масової інформації на виявлення прихованої політичної реклами - джинси - у місцевих виданнях.

Паралельно проводилися конкурси й на кращі журналістські матеріали щодо виявлення джинси.

Мета конкурсу - популяризація ідеї критичної оцінки публікацій в ЗМІ про кандидатів напередодні виборів, та підвищення медіаграмотності населення.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Хмельницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme