За три тижні через інтернет до Хмельницької мерії звернулося майже 60 містян

Всі проблемні питання перебувають у розгляді

За три тижні через інтернет до Хмельниць…

Єдині звернення, що залишаються без розгляду - анонімні, повідомляє Depo.Хмельницький з посиланням на khmelnytsky.com.ua.

Ще 27 листопада в місті з’явився ще один канал для спілкування влади і громади. Хмельничани отримали змогу звернутися до місцевої влади через Інтернет.

Найбільше звернень стосується вирішення питань, віднесених до житлово-комунального господарства. Питома вага таких звернень складає 80%.

За словами завідувача цього відділу Анатолія Савченка, всі звернення, крім, анонімних негайно реєструються і передаються на розгляд міському голові або його заступникам. Після чого до роботи підключаються безпосередні виконавці.

Довідково. Заповнити електронне звернення можна, скориставшись офіційним сайтом міської ради, порталом Хмельницької інформаційної мережі комунальних платежів міста та через сайт Центру надання адміністративних послуг. Аби залишити повідомлення достатньо заповнити електронну форму, де треба вказати свої особисті дані, адресу, контактний телефон та викласти суть питання, яке вас турбує. А ще - можна завантажити фото, які ілюструють порушувану в листі проблему.

Больше новостей о событиях в мире читайте на Depo.Хмельницкий

Все новости на одном канале в Google News

Следите за новостями в Телеграм

Подписывайтесь на нашу страницу Facebook

deneme