"Купуй хмельницьке": У мерії вирішили втретє зайти "в одну воду" (ФОТО)

Міська рада вирішила вкотре створити своєрідний бренд-кластер, аби він популяризував місцевого виробника

Валентина Моісеєнко
Шеф-редактор регіональної редакції Depo.Хмельницький
"Купуй хмельницьке": У мерії вирішили вт…

На цих вихідних в Хмельницькому відбулася перша виставка-ярмарок промоції місцевого виробника. "Скормити" новий бренд - чи то гасло - "Купуй хмельницьке" - вирішили насамперед жителям обласного центру. В торгово-промисловій палаті зібрали близько двох десятків учасників ярмарку, частина з яких представляла область, а частина - обласний центр. На ярмарку були представлені виробники, які працюють у галузі торгівлі, ресторанного бізнесу та виробництва харчової продукції.

Чи не головною умовою була можливість дегустації продуктів. Що ж до цін, то вони не різнилися від будь-яких базарних чи тих, які є в супермаркетах. Здебільшого містяни звикли на такого типу ярмарках дещо економити, купуючи дешевше. Цього разу в них такого не вийшло.

"Присмачити" дійство намагалися виступами зі сцени місцевих музикантів та ді-джеїв. Далеко не всім таке ноу-хау сподобалося, адже контингент краян, які є найтиповішими відвідувачами ярмарок, - помітно за 50. Навіть на вимогу відвідувачів довелося в першій половині дня зупинити виступ рок-гурту.

Виставкою-ярмарком "Купуй хмельницьке" міська рада запустила однойменний проект, який мав би підвищити конкурентоспроможність та престиж місцевих виробників, збільшити впізнаваність місцевих торгових марок, забезпечити населення міста товарами високої якості.

На теренах області за роки незалежності вже було пару аналогічних спроб спонукати краян купувати товари місцевого товаровиробника, та всі вони не прижилися.

"Свій до свого по своє" - так пробували зо два десятки років тому популяризувати обласну продукцію. Проект виявився безперспективним. По тому намагалися створити відділи в магазинах, де продавали продукти по собівартості. Цей проект теж довго не протримався.

Як зазначив заступник міського голови Володимир Гончарук, досвіду попередників в міськраді цього разу не вивчали, ситуацію не аналізували, і які ризики має таке "новоутворення" теж не з'ясовували. Разом з тим, з міського бюджету витратили на ярмарок близько 50 тисяч гривень. Чи повернуться ці гроші до казни - ще невідомо. Хоча у владі кажуть, що проект має надати переваги товарам місцевого виробника за чіткого економічного обґрунтування, тож кошти в будь-якому разі залишаться в місті.

Дистанційно долучилися до ярмаркуючих у Хмельницькому й парочка посадовців мерії, які поїхали в польський Жешув на щорічну виставку харчової промисловості Ekogala. Там вони теж представляли продукцію обласного центру і навіть хизувалися в футболках із логотипами.

Намагався вийти на зв'язок з земляками і мер, що перебував в Китаї. Хоч чути його практично не було, та футболку з логотипом він також продемонстрував. Щоправда, ці всі відеоспілкування у відвідувачів ярмарку ніякого зацікавлення не викликали. Чиновники радо обмінялися вітаннями, передали вітання полякам та й все.

Загалом же особливого торгу не вийшло - нічого нового люди не побачили, а головну мету - купити дешевше, теж не втілили. Єдине - дещо спробували на безкоштовній дегустації.

Разом з тим, за словами заступника міського голови, таких закладів у Хмельницькому буде більше. "Ми хочемо організувати бренд-кластер, який плануємо просувати за межі Хмельницької області і за межі України. Бо фактично на європейський ринок можна вийти лише сильним організованим кластером, а не одиночно," - переповнюючись оптимізмом, заявив він.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Хмельницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme