UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Звернення подолян до антикорупційного сервісу "Пульс" почастішали

З початку року жителі Хмельниччини 36 разів звернулись до антикорупційного сервісу "Пульс"

Звернення подолян до антикорупційного се…

Про це інформує пресс-лужба ДПС, передає Depo.Хмельницький.

Цього року на телефон сервісу "Пульс" Державної податкової служби України платники Хмельницької області звернулися 36 разів. Як кажуть податківці, це на чотири запити більше аніж в аналогічному періоді минулого року. Усі звернення були розглянуті, питання вирішені по суті та у встановлений законодавством строк, переконують в управлінні обслуговування платників Головного управління ДПС у Хмельницькій області.

Суб’єктів господарювання та громадян цікавили такі питання у сфері оподаткування: щодо роботи органів ДПС, отримання податкової знижки, щодо спрощеної системи оподаткування, функціонування системи електронного адміністрування ПДВ, звітності та реєстрації накладних, роботи ЦОП тощо.

Нагадаємо, що сервіс "Пульс" ДПС України у постійному режимі приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання стосовно неправомірних дій, бездіяльності або можливих корупційних проявів з боку посадових осіб структурних підрозділів та територіальних органів Державної податкової служби.
 

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Хмельницький

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"