UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Які автошляхи Тернопільщини мають шанс бути збудованими чи відремонтованими

Автодорівці передали перелік доріг, котрі потребують відновлення, в "Укравтодор"

Які автошляхи Тернопільщини мають шанс б…

Шляховики днями надали пропозиції до Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення до 2022 року. Йдеться про перелік доріг, котрі потребують відновлення, передає Depo.Тернопіль за інформацією пресслужби САД області. 

В першу чергу, кажуть місцеві фахівці, важливо відновити західний та південний напрямки, зокрема дорогу до Івано-Франківська, Стрия та Чернівців. І пропонують зробити це коштом Державної економічної програми розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення до 2022 року. Всього – 715,5 км доріг області. Мова йде і про поточний середній, і про капітальний ремонти та нове будівництво.

Нове будівництво

Шляховики відстоюють необхідність будівництва ІІ-ої черги обходу Бережан. Це старовинне місто десятки років потерпає від  жвавого руху по міжнародній трасі М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам’янка, котра проходить через населений пункт. Впродовж 2018-2019 років Служба разом з Бережанською міською радою здійснили капітальний ремонт відрізка автошляху у Бережанах, однак це не  може зменшити кількість транспорту, від вібрацій та викидів якого потерпають містяни.

Ще один важливий об’єкт будівництва – на трасі М-19 Доманове - Ковель - Чернівці - Тереблече. Йдеться про обхід Теребовлі. Древнє місто страждає від тої ж проблеми, що й Бережани. Більшість вулиць мають вузьку проїзну частину, круті повороти. Часто через це виникають затори, а вібрації завдають шкоди домівкам мешканців міста та комунальному майну. Змінити ситуацію зможе будівництво обходу Теребовлі, протяжністю 19,3 км.

Тернопільські дорожники також просять профінансувати будівництво транспортної розв’язки на трасі М-19 ( 444 кілометр), а саме шляхопроводу над залізничною колією у Заліщицькому районі.

Капітальний ремонт

За оцінкою дорожників, капітального ремонту потребують три об’єкти на дорогах міжнародного і національного значення.

- 17,5 км автошляху М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (західний напрямок);

- 40,2 км траси М-19 Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече (південний напрямок);

- шляхопровід у селі Струсів, через яке пролягає дорога Н-18 Івано-Франківськ - Бучач - Тернопіль.

Поточний середній ремонт

Значно більшу протяжність автомобільних доріг Служба автомобільних доріг у Тернопільській області змогла би відновити поточним середнім ремонтом:

49,6 км дороги М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам’янка;

87,9 км автошляху М-19 Доманове - Ковель - Чернівці - Тереблече;

58,1 км траси М-06 Кременець - Біла Церква - Ржищів - Софіївка;

69,9 км дороги Н-18 Івано-Франківськ - Бучач - Тернопіль;

51,1 км автошляху Р-24 Татарів - Косів - Коломия - Борщів - Кам’янець-Подільський;

56,2 км напрямку Р-43 /М-19/-Ланівці-/Н-02;

43,1 км Р-26 Острог - Кременець;

40,7 км Р-39 Броди - Тернопіль.

Шляховики й внесли до переліку пропозицій до Державної програми і відновлення поточним середнім ремонтом дороги територіального значення Тернопіль - Скалат - Жванець.

Нагадаємо, цьогоріч на Тернопільщині цьогоріч привели до порядку майже 18 кілометрів доріг.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Хмельницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme