Як уберегтися від недобросовісних туроператорів

Кілька простих рекомендацій допоможуть не змарнувати очікування і відпочити в доброму гуморі

Мінекономрозвитку нагадує про необхідність дотримання низки рекомендацій, які допоможуть туристам уникнути неприємних ситуацій під час подорожей.

По-перше, туристам треба перевіряти, чи має туроператор чинну ліцензію та мінімальне фінансове забезпечення і звертати увагу на нещодавно ухвалені Урядом України зміни до умов отримання туроператорами ліцензій. Згідно з переліком ліцензійних вимог туроператор має забезпечувати фінансову гарантію перед туристами - гарантія банку або іншої кредитної установи. У разі здійснення виплати відшкодування туристам, туроператор повинен відновити суму фінансової гарантії наступного робочого дня.

Крім цього, туроператор, що надає послугу, пов’язану з перевезенням туристів має за 8 та за 2 години до запланованого відправлення рейсу перевірити інформацію про час його відправлення. У разі затримки рейсу на більш ніж 4 години туроператор мусить розмістити інформацію про це на власному веб-сайті.

Також туроператори на власному веб-сайті відтепер мають надавати інформацію про турагентів, з якими вони працюють - найменування фізичної чи юридичної особи, строк дії агентського договору, реквізити особи, що надала гарантію банку або іншої кредитної установи, а також інформацію про чинні договори на туристичне обслуговування, укладені безпосередньо туроператором або через турагентів із зазначенням країни тимчасового перебування.

У разі якщо туроператор порушив ці або інші ліцензійні умови, турист має право звертатися із заявою до Мінекономрозвитку, надавши підтверджуючі документи. Після цього Міністерство здійснить перевірку обставин порушення. У випадку підтвердження факту порушення умов ліцензії вперше туроператор отримає припис. У випадку повторного порушення недобросовісний туроператор може бути позбавлений ліцензії.

При укладенні договору на туристичне обслуговування треба й перевірити, щоб в договорі були вказані заявлені дати вильоту та прильоту; інформація про наявність трансферу з аеропорту до готелю в обох напрямках (у разі заявлення такої послуги); готель відповідав заявленій категорії і це було також вказано в договорі; строки відмови від туру та умови повернення коштів; кожен турист мав індивідуальний страховий поліс на медичне обслуговування та від нещасного випадку; була наявна квитанція про оплату туру або фіскальний чек.

В подорож обов’язково візьміть з собою: копію договору на туристичне обслуговування; оригінал страхового полісу на медичне обслуговування та від нещасного випадку; контакти туроператора (турагента); контакти дипломатичної установи України країни, до якої подорожуєте.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Хмельницький