Як стати незамінним співробітником

Хоч незамінних не буває, але є такі працівники, яких роботодавці не хочуть відпускати

Як стати незамінним співробітником…

При тому, що заміну можна знайти кожному працівникові, все ж є певні "типи", яких роботодавці вважають надтоцінними, повідомляє Depo.Хмельницький з посиланням на Work.ua.

Паралельно можна дізнатися, як стати подібним фахівцем.

Проактивний
Безініціативній людині сьогодні вкрай складно побудувати успішну кар'єру. Керівники все частіше чекають пропозицій від своїх співробітників, про те, як ще можна розвинути компанію, вийти на новий виробничий рівень, отримати більше клієнтів. Все рідше і рідше на роботу наймають просто хороших знайомих, щоб відсидітися і отримати зарплату.

Тому для хорошої репутацї потрібно виділятися, пропонувати свої ідеї, аргументувати, навіщо і як їх можна реалізувати. Робити треба більше, ніж очікує начальство, якщо цю працю помітять і оцінять. Не варто боятися помилитися, а якщо помилилися - самі запропонуйте, як все виправити.

"Швейцарський ніж"
Тобто, багатопрофільний фахівець. Людей, які однаково добре оволоділи декількома навичками з різних сфер, надто цінують.

Щоб розвинути такі навички, доведеться гарненько попрацювати. Більше варто читати, відвідувати курси, розвивати словниковий запас тощо.

Душевний
Зрозуміло, якщо співробітник для всіх хороший друг, але як професіонал - не дуже, це не дасть потрібних плюсів. Але якщо і фахівець грамотний, і дружити легко - інша справа. У людини, яка і робочий процес може налагодити, і стосунки з колективом вибудувати, більше шансів стати майже незамінною, ніж у того, хто добре працює, але ні з ким не спілкується.

По-перше, нетворкінг ще ніхто не відміняв (ті самі корисні зв'язки). По-друге, з приємною людиною і працювати комфортніше.

Рішучий
Чимало питань доводиться вирішувати лідерам і рядовим співробітникам впродовж робочого тижня. Якщо співробітник не наважується приймати рішення і постійно кидається від одного до іншого, роблячи навмання, швидше за все, з таким не дуже приємно мати справу.

Саме тому керівництво цінує співробітників, які можуть взяти на себе відповідальність за вибір.

А ще - треба вірити в себе і свої сили, і в такого співробітника повірять навколишні.

Читайте також: Як поєднати дві роботи і "вижити"

Як українці ставляться до службових романів

Корисний лайфхак: Як увійти в робочий ритм після свят

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Хмельницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme