UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Визначили півфіналістів конкурсу на кращий бренд Славути

До участі допустили лише ті роботи, які відповідали встановленим вимогам

Визначили півфіналістів конкурсу на кращ…

Визначили шість півфіналістів конкурсу на кращий бренд Славути, повідомляє Depo.Хмельницький за інформацією сайту мерії.

До голосування допустили усі роботи, які відповідали встановленим технічним вимогам. І кожен з півфіналістів сам  презентував свою роботу присутнім.

1. Автор – Софія Гризовська

Логотип базується на бажаннях жителів Славути і має свою символіку. Він побудований у вигляді щиту: древнього знаку, який символізує мудрість, силу, відвагу та готовність до випробувань.

Авторка обрала спокійні кольори для оформлення через те, щоб логотип гармонічно вписувався у будь-яке середовище і не викликав роздратування.

"Концепція гасла досить проста: я просто подумала про те, що я відчувала, коли вперше потрапила до Славути, - каже Софія Гризовська. - Це було щастя, свобода, спокій."

2. Автори – Костянтин Сапошко, Микола Олійник

3. Автор – Аліна Прушинська

4. Автор – Аліна Прушинська

5. Автор – Вікторія Максимчук

"В логотипі поєднала дві українські літери "С" (першу букву назви міста) блакитного та зеленого кольорів у вигляді рук, - розповідає авторка. - У результаті поєднання вищезгаданих літер та їх розміщення між ними утворилася й латинська буква "S", що вважаю, є позитивним, оскільки бренд Славути спрямований на просування іміджу міста не лише в Україні, а й за кордоном."

Руки символізують контакт людини із зовнішнім світом, кисті – контакт з людьми. Пальці ж пов’язують з інтелектом (зображені у вигляді крапель та листочків). Зелені листочки демонструють нашу дивовижну природу. Три краплі води – водні артерії міста. Руки одна навпроти іншої означають довірливість, бажання йти на контакт, готовність Славути співпрацювати з іншими громадами, містами, країнами, інвесторами. Це оригінальний символ спілкування, довіри і справжньої дружби.

На думку Вікторії Максимчук, до цього символу причетний кожен славутчанин, адже "ми разом своїми ж руками творимо майбутнє."

6. Автори– Оксана Гребень, Андрій Соловйов

Концепція логотипу побудована на основі: результатів анкетування славутчан, розташування міста на мапі історико-етнографічних регіонів, волинської та подільської символіки.

В основі логотипу лежить зображення сосен, доповнених зіркою, так званою "ружею". "Сосонка"- прадавній український символ, який дуже часто зустрічається в орнаментиці кераміки, текстилю, дерева, та може мати значення не тільки хвойних дерев, а й всієї земної зелені, відродження, приходу весни, вічності. Зірка (ружа) означає джерело життя, світло, любов. Це древній солярний знак, який є і зіркою, і хрестом, також має назви – Козацький хрест, Хрест Сварога, Око Рода, Камінь Алатир і т.д.

"Наш логотип це з одного боку цілісний завершений символ, а з іншого боку це набір дрібніших символів, що повторюються 4 рази (4 сторони світу, 4 пори року, 4 стихії, 4 часи доби), - кажуть розробники Оксана Гребень та Андрій Соловйов. - Основний символ вписаний у квадрат. Квадрат сам по собі є статичним знаком, але оскільки час не стоїть на місці, місто рухається, то квадрат поставлений на один з кутів. Таким чином зображення стає динамічним."

Автори запевняють, що цей візуальний знак бренду міста це-  водночас щось нове і сучасне, яке не втратило зв’язок з минулим. Зображення має сакральне навантаження зашифроване в символах. Лаконічна форма, кольори, які гармонійно поєднуються в контрасті роблять логотип впізнаваним й таким, що легко запам’ятовується.

Наступні етапи: півфінал – з 21 жовтня по 1 листопада, фінал – з 4 по 20 листопада. 

Нагадаємо, що ще у серпні минулого року Виконавчий комітет Славутської міської ради планував створити Робочу групу щодо розробки бренду міста. А пізніше за його розробку організатори пообіцяли 15 тисяч гривень винагороди переможцю.

 

 

 

 

 

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Хмельницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme