У Тернополі побував новий український потяг

Дизель-поїздом кермують машиністи локомотивної бригади Південної залізниці, які пройшли навчання на заводі. Разом з ними в дорозі працюють машиніст-інструктор, група супроводу від Крюківського вагонзаводу, Львівської залізниці, департаменту приміських перевезень Укрзалізниці

Новозбудований дизель-поїзд виробництва Крюківського вагонзаводу відправився у свій найбільш далекий рейс за маршрутом Кременчук – Тернопіль, повідомляє Depo.Тернопіль за інформацією видання ЦТС.

Дизель-поїздом кермують машиністи локомотивної бригади Південної залізниці, які пройшли навчання на заводі. Разом з ними в дорозі працюють машиніст-інструктор, група супроводу від  Крюківського вагонзаводу, Львівської залізниці, департаменту приміських перевезень Укрзалізниці.

Після обкатного пробігу потяг прибуде до Києва, де буде проходити підготовку до рейсів за маршрутом Київ – аеропорт Бориспіль вже найближчими днями.

ДПКр-3 – другий вітчизняний дизель-поїзд, створений на КВБЗ. Він має три вагони, два з них, що є головними, моторні; один – проміжний – безмоторний. Моторні вагони комплектуються силовими установками потужністю 588 кВт.

"Посилено екологічний стандарт відпрацьованих газів силової установки. Тобто зменшуються викиди шкідливих речовин, забруднення навколишнього середовища", – пояснюють у пресслужбі КВБЗ.

Усього в трьох вагонах 170 місць. У проміжному вагоні першого класу крісла розташовані за схемою 2х2. Ширина сидіння в найбільш широкій частині не менше 490-500 мм. Вони мають широкі зручні підлокітники, індивідуальні розетки з USB-роз’ємом.

У головних вагонах другого класу крісла розташовані за схемою 3х2. Ширина сидіння в найбільш широкій частині – не менше 450 мм. Між кріслами один підлокітник, індивідуальні розетки. У кожному з вагонів будуть по два багажні стелажі.

Нагадаємо, Укрзалізниця і Польська залізниця запустили потяг за пересадочним маршрутом Львів - Берлін з 15 грудня.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Хмельницький