М-12, окружна і "китайський" відрізок: Як просувається "Велике дорожнє будівництво" на Хмельниччині

Незважаючи на карантин і надзвичайну ситуацію, шляховики розпочали заплановані ремонти і поки що не збавляють темпів робіт

Валентина Моісеєнко
Шеф-редактор регіональної редакції Depo.Хмельницький
М-12, окружна і "китайський" відрізок: Я…

Коронавірус і епідситуація фактично ніяк не вплинула на дорожнє "Велике будівництво" в області. Стосується це і 23-кілометрової ділянки навколо обласного центру: роботи на обході Хмельницького киплять і вже за місяць-другий, можна сподіватися, дорогу зроблять.

За словами в.о. начальника Служби автомобільних доріг (САД) в Хмельницькій області Валентина Данилюка, цьогоріч заплановано повністю відремонтувати об’їзну дорогу м. Хмельницького, яка була збудована 30 років тому і за час експлуатації вичерпала свою несучу здатність.

"Внаслідок проведення капітального ремонту, з обох сторін проїзної частини будуть влаштовані зупинкові смуги, по 2,5 м кожна. Буде проведено посилення основи дорожнього одягу, влаштовано нові конструктивні шари асфальтобетонного покриття. З 258 по 260 км буде влаштовано чотири смуги руху", – каже дорожник.

Щодня по 12 годин безперервно на цьому відрізку працюють сім одиниць техніки та 20 робітників, змінючи лише необхідні ресурси та механізми. Приблизно за місяць сподіваються завершити роботи тут, однак чи зміниться вартість робіт, поки не наважуються говорити.

"На сьогодні, підрядник виконує роботи із поширення дорожнього полотна для подальшого влаштування зупинкових смуг. Через перезволоженість грунтів проводяться роботи із стабілізації дренуючих шарів. Завершено подовження та часткову заміну залізобетонної труби. Проєктом також передбачається встановлення світлодіодних LED світильників, металевого бар’єрного огородження, напрямних стовпчиків, нових дорожніх знаків та  дорожньої розмітки," – розповідає Валентин Данилюк.

За пару місяців шляховики обіцяють відремонтувати і дорогу, що веде на Хмельниччину з Тернопільської області. На початку літа, усі капітальні ремонти на першій ділянці в два з половиною кілометри обіцяють завершити.

Як розповідає виконроб Руслан Лесько, до робіт залучили екскаватори, автогрейдери, котки і решту необхідної сучасної спецтехніки. Магістраль, через велику кількість вантажівок, ще й укріплюють, аби фури могли рухатися, не пошкоджуючи дорожнє покриття. Працює тут близько сорока чоловік щодня і теж по 12 годин.

Паралельно тривають поточні середні роботи на М-12 від Збруча аж до Війтовець. "Виконуються роботи із влаштування поширення шарів дорожнього одягу, фрезерується існуюче дорожнє покриття, подовжуються залізобетонні труби. По завершенню цих робіт, дорожники розпочнуть посилення основи дорожнього одягу та влаштування нових шарів асфальтобетонного покриття, – уточняє Данилюк. – У результаті будуть влаштовані зупинкові та перехідно-швидкісні смуги, автобусні зупинки та заїзні кишені до них. Цьогоріч, заплановано відремонтувати всю ділянку, протяжністю 20 км, від кордону областей до смт. Війтівці."

Найпроблемнішою на трасі міжнародного значення М-12 виявилася сорокакілометрова ділянка, яку "охрестили" китайською, оскільки там пару років назад намагалися безуспішно працювати китайські підрядники.

За словами в.о. начальника САД в Хмельницькій області, і тут вже у квітні мають визначитися з підрядником на виконавця робіт на ділянці від Голоскова, Летичівського району, до межі з Вінницькою областю. Ремонт, погнозовано, триватиме 18 місяців і завершитися має в 2021 році.

Усі ці роботи на автошляхах області фінансуються із Державного Дорожнього фонду. Автодорівці планують до кінця року на будівництво, капітальний та поточний середній ремонт обласної мережі магістралей державного значення використати усі 3,118 млрд гривень.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Хмельницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme