UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Сервіс по-хмельницькому: П'ять годин стоячи у душному автобусі та "приправа" з лайки і хамства

Неприємна ситуація трапилася із пасажирами маршрутки "Хмельницький-Рівне"

Сервіс по-хмельницькому: П'ять годи…

Про інцидент, що трапився в одному з рейсових автобусів на Хмельниччині, нам повідомили самі ж пасажири сумнозвісного рейсу, передає Depo.Хмельницький.

Хмельничанин Андрій Расказов написав, що їхав із родиною з Хмельницького до Рівного автобусом перевізника ТОВ "Штефанік-Арсенюк".

"Їхали рейсовим автобусом Хмельницький-Рівне. Автобус здох через 15-20 хв після відправлення. Чекали на трасі дві години - думали, що водій зателефонував перевізнику та, як має бути за інструкцією, останній вислав за нами черговий автобус. Натомість, водій чекав наступної маршрутки, щоб нас туди пересадити. Після мого дзвінка перевізнику я почув в телефон в свою адресу хамство та "та влізете ви всі в слідуючий автобус! постоїте трошки, нічого!", - обурюється чоловік.

Обуренню є логічне виправдання - адже квиток коштує 174 грн, а стояти до Рівного довелося п'ять годин у душному транспорті. До того ж, серед постраждалих пасажирів поламаного автобуса була жінка після операції та молодий хлопець, який не встиг у військкомат.

Дописувач додає, що має надію на адекватну реакцію власника маршруту та влади на описану ситуацію.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Хмельницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme