На Хмельниччині люди переймаються в більшості соціальними проблемами

Практично кожне третє звернення з 2,5 тисяч, які надійшли за півріччя в колцентр, стосується соціальних питань

На Хмельниччині люди переймаються в біль…

Обласний контактний центр за 6 місяців поточного року прийняв понад 2,5 тисяч звернень та надав ще більше півтисячі усних консультацій, повідомляє Хмельницький.depo.ua.

Практично третина з них - щодо порядку отримання та подачі документів на призначення субсидій малозабезпеченим жителям та ряду інших пільг.

Ще маса питань щодо комунального господарства, будівництва та благоустрою, корупції та роботи органів влади, охорони здоров'я.

Поодинокі звернення стосувалися питань правосуддя, обороноздатності, зайнятості і безробіття.

"Колцентр - це своєрідний прямий місточок між людьми та владою, який скорочує шлях до вирішення проблемних питань, чи отримання відповідей, - каже директор Хмельницького обласного контактного центру Олег Курняк.

Цьогоріч обласний колцентр загалом опрацював за півроку більше, ніж за весь попередній рік. Необхідність консультувань зумовдена рядом об'єктивних причин. Серед них відміна ряду пільг та нововведеннь щодо субсидій на оплату житлово-комунальних послуг.

Загалом Центр приймає, реєструє і розподіляє до органів виконавчої влади запити людей та контролює розгляд тих звернень, які надійшли до Урядового контактного центру.

Про звернення громадян та роботу колцентру читайте на khm.depo.ua.

 

 

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Хмельницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme