UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Міграційні служби Хмельниччини працюють без локдауну

На краян чекають певні зміни, але вони не суттєві

Міграційні служби Хмельниччини працюють…

Як у час локдауну працює Міграційна служба області розповів начальник управління Олег Паньков.

За його словами, від початку запровадження карантинних заходів, а це фактично із березня 2020 року Міграційна служба област іпродовжувала працювати та забезпечувала надання адміністративних послуг громадянам вчасно.

З 4 січня поточного року усі територіальні підрозділи розпочали роботу у звичному режимі, тому мешканці області можуть звертатись до працівників служби на місцях та протягом робочого часу отримувати необхідні адміністративні послуги.

Є й нововведення. З початком року Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" змінив вартість бланків біометричних документів. У зв’язку з цим несуттєво зросла загальна вартість їх оформлення. До прикладу, для виготовлення паспорта громадянина України у формі картки за 20 робочих днів, особі необхідно сплатити адміністративний збір у сумі 363 грн (попередня вартість - 345 грн), тоді як  за 10 робочих днів такий документ коштуватиме 489 грн (попередня вартість - 471 грн).

Якщо мова йде про закордонний паспорт, то вартість його оформлення за 20 робочих днів становить 694 грн (попередня вартість - 682 грн) та за 7 робочих днів - 1046 грн (попередня вартість - 1034 грн).

Те саме стосується також іноземних громадян, які оформлюють біометричні посвідки - документи, що  посвідчують особу іноземця та підтверджують право для проживанняв Україні. Відтепер вартість оформлення посвідки на тимчасове проживання в Україні становить  915 грн (попередня вартість- 891 грн) та, відповідно, оформлення посвідки на постійне місце проживання - 752 грн (попередня вартість - 728 грн).

Процедура оформлення біометричних паспортних документів залишилась без змін. На період карантинних заходів отримати паспорт громадянина України у формі ID-картки – вперше,  у разі закінчення терміну дії, втрати, при обміні паспорта "старого зразка" на ID-картку за бажанням або ж вклеїти фото до паспортної книжечки можна у будь-якому підрозділі Міграційної служби області незалежно від реєстрації місця проживання.

Для зручності отримання цих послуг громадяни можуть скористатися сервісом "Електронна черга", що дає змогу зареєструватись онлайн та обрати зручний час та дату для відвідування підрозділу.

"Відсутність місць в онлайн-сервісі на сайті не означає відсутності місць взагалі. Сервіс побудовано таким чином, що приблизно третина відвідувачів записується через онлайн-сервіс, третина через термінал у підрозділі (за наявності) та ще третина – це поточна черга "сьогодні на сьогодні", - каже Олег Паньков.

Дізнатись стан оформлення паспортного документа можна знову ж таки за допомогою електронного сервісу "Перевірка стану оформлення документів" або ж інтерактивного сервісу ДМС-Бот у популярних месенджерах ViberтаTelegram, які поінформують про кожен новий етап оформлення документу до моменту його прибуття до підрозділу та видачі.

"Хочу ще раз нагадати нашим мешканцям як користуватись електронними сервісами. Усі вони доступні на офіційному веб-сайті ДМС України. Для користування ними достатньо зайти на сайт та обрати необхідний сервіс. За допомогою простих та зрозумілих покрокових підказок ознайомитися з інформацією щодо отримання однієї із послуг, - каже керівник підрозділу. - Усі електронні сервіси є безоплатними та доступними у будь-який час."

Окрім цього, для зручності громадян, у територіальних підрозділах Міграційної служби та у місцях вільного доступу громадян розміщені інформаційні буклети з QR-кодами, за допомогою яких можна власноруч за лічені хвилини записатись до електронної черги на оформлення біометричних документів.

 

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Хмельницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme