UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Майже 82% мешканців Хмельниччини виступають за доступне авто, - дослідження

Краяни використовують доступні машини здебільшого для доїзду на роботу та як спосіб уникнення інфікування коронавірусом

Майже 82% мешканців Хмельниччини виступа…

Центр соціально-економічних досліджень CASE Україна у партнерстві з Інститутом досліджень авторинку презентували аналітичну працю "Доступне авто проти "вітчизняного виробника": що приніс українцям протекціонізм автомобільної галузі", передає Depo.Хмельницький.

Опитування показало, що 82% мешканців Західного регіону, у складі якого і Хмельницька область, підтримують здешевлення автівок. Серед можливостей, які громадяни отримають завдяки доступному авто, 80% респондентів відзначають найм на роботу, якої немає поблизу дому, а це зі свого боку стимулює економіку. А 73% мешканців Хмельниччини та всього Західного регіону вказали на можливість уникати використання громадського транспорту, що стало особливо актуальним через пандемією COVID-19.

За словами співавтора дослідження старшого економіста CASE Україна Володимира Дубровського, згідно із розрахунками, ліквідація "вікового" акцизу збільшить імпорт машин удвічі – до 700 тис. на рік.

"Надходження від ПДВ і мита майже подвояться. Це принесе бюджету додатково 11,4 млрд грн, в той час як скасування акцизу призведе до втрати 10,3 млрд грн," – додає він. 

А  співавтор дослідження керівник Інституту досліджень авторинку Станіслав Бучацький додає: "Сьогодні за ввезення, наприклад, 10-річного дизельного автомобіля з об’ємом двигуна 1,6 літра, потрібно заплатити 1200 євро лише акцизу. А якщо цій самій машині 15 років – то вже 1800 євро. А ще ж мито і ПДВ. Отже, розмитнення авто може обійтись навіть у 300 % від його вартості. Тобто громадяни своїм власним гаманцем сплачують за приватні інтереси автовиробників". 

Також експерти розвінчують міф щодо негативного впливу вживаних імпортованих авто на навколишнє середовище. По-перше, порівняно з Європою в нас дуже маленький автопарк – на 1000 громадян припадає 232 автівки, тоді як в Європі цей показник на рівні 600 автомобілів. По-друге, більше 28% нашого автопарку це –радянські і пострадянські старі карбюраторні автівки, викиди від яких уп’ятеро-восьмеро разів перевищують найнижчі євро стандарти. І саме їх передусім витіснятиме імпорт вживаних автомобілів, тож кількість викидів зменшуватиметься навіть зі зростанням кількості автомобілів. І, по-третє, український легковий автопарк створює лише 6,5% всіх викидів у нашій країні. Основним забруднювачем повітря є енергетичний сектор, який продукує 55,2 % викидів.

Нагадаємо, чи не вполовину менше жителі Хмельниччини купують нові авто.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Хмельницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme