Ледь не 300 тисяч разів звернулися жителі Хмельниччини на лінію "102"

З усієї кількості дзвінків – понад 180 тисяч – повідомлення про злочини

За минулий рік від жителів Хмельниччини на лінію "102" надійшло понад 285 тисяч дзвінків, повідомляє Depo.Хмельницький з посиланням на сектор комунікації поліції області.

З усієї кількості 183 тисячі — це повідомлення про злочини, адміністративні правопорушення та інші події, які потребували реакції поліцейських. Решта — дзвінки інформаційного та довідкового характеру.

У порівнянні з попереднім роком кількість звернень громадян, які стосуються кримінальних правопорушень зменшилась на 24% – 21 504 дзвінків у 2018 році проти 6 340 дзвінків у 2019-му. Але на 4% збільшилась кількість повідомлень некримінального характеру – із 160 до 166 тисяч. Де більшість – повідомлення про адміністративні правопорушення — розпивання спиртного, паління в громадських місцях, порушення ПДР, дрібне хуліганство тощо.

У 2019 році загальна кількість дзвінків, опрацьованих операторами по Хмельницькій області становила понад 285 тисяч. Сюди входять і дзвінки, які на пряму не стосуються роботи правоохоронців. До прикладу, додзвонювачі запитують телефони тих чи інших служб, графік їхньої роботи, просять пояснити законодавчі нюанси. Часом люди старшого віку просять викликати їм "швидку" чи газову службу.

"Щодоби на лінію "102" надходить близько 800 дзвінків, — розповідає начальник відділу служби "102" ГУНП в Хмельницькій області Андрій Ваврашко, —Кожен оператор приймає за зміну більше 100 дзвінків і передає інформацію диспетчеру, який уже направляє наряди поліції на місця. Усі розмови фіксуються. Тому в разі надходження якихось скарг від громадян усе можна легко перевірити".

Нагадаємо, що влітку підліток побачив у вікні маленького заплаканого хлопчика і почав його заспокоювати. Паралельно зателефонував на лінію "102", чим 13-річний школяр запобіг можливій трагедії.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Хмельницький