У Хмельницькому вигадують, як реанімувати аеропорт, якщо є тільки мрія про небо

Коли до Хмельницького повернеться "льотна погода", невідомо, адже навіть злітно-посадкової смуги у "повітряних воріт" міста, по суті, нема

У Хмельницькому вигадують, як реанімуват…

На сесії облради призначили нового директора комунального підприємства "Аеропорт Хмельницький", проте без чіткої відповіді вкотре залишилось питання, коли летовище зможе відновити свою роботу.

Новий очільник комунального підприємства "Аеропорт Хмельницький" Віталій Сорока, який вже чотири роки у складі Хмельницької ОДА працює над порятунком повітряної гавані, вбачає чотири основні варіанти розвитку подій. Йдеться про відновлення підприємства за рахунок власних ресурсів, передачу аеродрому в комунальну власність обласного центру, концесію іноземним інвесторам та участь у державних інвестиційних програмах.

Проте, яким саме шляхом піде аеропорт, обласна рада ще не визначилась. Адже потрібно відремонтувати не лише злітно-посадкову смугу, а й сертифікувати ще 15 служб. Більше того, аби була можливість брати участь у державних інвестиційних програмах, потрібно розрахуватись з боргами підприємства перед бюджетом та колишніми працівниками. За обласною програмою підтримки комунального підприємства "Аеропорт Хмельницький" цьогоріч у казні регіону на ці цілі передбачили 3,3 млн грн.

Відтак, перші свої кроки головний цивільний авіатор вбачає у вивченні ресурсів підприємства, за допомогою яких аеропорт зможе самостійно заробляти гроші.

"Одним з таких варіантів є створення пожежних команд на базі спецтехніки аеропорту для обслуговування об'єднаних територіальних громад. Нині перемовини про це вже йдуть. Втім, на це потрібно 16 людей персоналу, а зараз наявні лише чотири охоронці та бухгалтер з керівником. Загалом для сертифікації аеропорту регіонального масштабу потрібні 47-48 працівників", – каже Валерій Сорока.

Також працюватимуть над виготовленням проектно-кошторисної документації. Коли з'явиться вона, тоді й говоритимуть про конкретні джерела фінансування. Позаяк через відсутність техніко-економічних даних на летовище, навіть зацікавлені іноземні інвестори не можуть зробити конкретних пропозицій з концесії майна аеропорту.

Якщо ж говорити про зацікавленість самих краян у польотах, то за результатами нещодавнього дослідження, яке проводив департамент економіки Хмельницької облдержадміністрації, попитом користуються подорожі до Ізраїлю.

Водночас, новий директор аеропорту не думає, що приймуть рішення про консервацію майна летовища, оскільки наразі головне завдання - відновлення діяльності підприємства.

Щоправда, нині на аеродромі зруйнована злітно-посадкова смуга, не працює світлосигнальна система повітряного порту та відсутнє метеорологічне обладнання. Тому питання, коли у Хмельницькому знову настане "льотна погода" залишається відкритим.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Хмельницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme