Хмельницький обласний художній музей осучаснили
Ребрендинг музею тривав 150 днів і з залученням фахівців зі всієї України
Ребрендинг Хмельницького обласного художнього музею мав на меті активізувати попит на музейні культурні продукти та послуги, якісний і кількісний розвиток аудиторії споживачів та зміцнення соціального статусу музейної інституції. Стосувалося це як зовнішнього вигляду музею так і тематичного наповнення. Відтепер музейники мають нові логотипи, власну брендову продукцію та нову мистецьку подачу.
Стосувалося це як зовнішнього вигляду музею так і тематичного наповнення. Загальний бюджет проекту – 320 тисяч гривень. Над втіленням проекту працювали фахівці зі всієї України, вивчивши головні чинники для того, аби вивести сучасне мистецтво на новий рівень.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Хмельницький