Хмельницький обласний художній музей осучаснили

Ребрендинг музею тривав 150 днів і з залученням фахівців зі всієї України

Ребрендинг Хмельницького обласного  художнього музею мав на меті активізувати попит на музейні культурні продукти та послуги, якісний і кількісний  розвиток аудиторії споживачів та зміцнення соціального статусу музейної інституції.  Стосувалося  це як зовнішнього вигляду музею так і тематичного наповнення. Відтепер музейники мають нові логотипи, власну брендову продукцію та нову мистецьку подачу.

Стосувалося  це як зовнішнього вигляду музею так і тематичного наповнення. Загальний бюджет проекту – 320 тисяч гривень. Над втіленням проекту працювали фахівці зі всієї України, вивчивши головні чинники для того, аби  вивести сучасне мистецтво на новий рівень.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Хмельницький