Хмельниччина взялася за розробку техніко-економічного обґрунтування розвитку автошляху М-12

Go Highway - чотирисмугова дорога, по дві смуги в кожному з напрямів, яка має поєднає важливі морські порти України з Європою

Хмельниччина першою з дев'яти областей включилася в роботу з розробки ТЕО розвитку дороги міжнарожного значення М-12, передає Depo.Хмельницький за інформацією в прес-служби ОДА.

Основна мета цього амбітного проекту Go Highway - зробити сучасну чотирисмугову дорогу, по дві смуги в кожному з напрямів, яка поєднає важливі морські порти України з Європою. Аби його реалізувати, необхідно  передбачити побудову нових шляхопроводів та транспортних розв’язок, а також нових ділянок автошляху в обхід населених пунктів, де немає можливості розширити дорожнє полотно до чотирьох смуг. Як зазначили представники ТОВ "Євродорінжпроект", напрацьовано певні пропозиції щодо обходів населених пунктів та конфігурацій транспортних розв’язок в різних рівнях, які потребують розгляду та погодженняна рівні області та районів. 

Протяжність основного напрямку, який підлягає реконструкції в межах Хмельницької області, складе 101,8 км. Протяжність нового напрямку автошляху становитиме 38 км, і включатиме вона спрямлення трьох ділянок дороги та обхід сіл Пирогівці, Голосків, Вербка та смт. Летичів. При цьому загальна кількість транспортних розв’язок сягне 36. Також планується виконати реконструкцію та будівництво 9 мостів або шляхопроводів.

Аби реалізувати ці задуми, потрібно провести величезну роботу, що включатиме розробку проектно-кошторисної документації, викуп земельних ділянок, по яких пролягатимуть нові ділянки автошляху, перенесення інженерних мереж та багато іншого.

Хмельниччина стала першим регіоном, що розпочинає цю роботу. Надалі до реалізації завдань мають долучитися і решта областей, якими пролягає автомобільна траса М-12. Завершити розробку ТЕО розвитку дороги М-12 планують у лютому-березні наступного року.

Нагадаємо, майбутній шляхопровід Go Highway як проект розрахований був на 18 місяців. За найоптимістичними прогнозами, він мав би повною мірою запрацювати до початку 2020 року. "Укравтодор" і китайська компанія Xinjiang Communications Construction Group Co Ltd підписали контракт на ремонтні роботи ще восени 2017 року.

А вже третього червня 2019 року Світовий банк припиняє контракт, оскільки за весь час іноземні підрядники виконали лише 1% з планованих на цей час 70% робіт з реконструкції та капітального ремонту М-12.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Хмельницький