UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Хмельницькі обласні осередки парламентських партій посилили активність у Facebook 

Facebook посилює свої позиції як інструмент політичного впливу та боротьби за прихильність електорату

Хмельницькі обласні осередки парламентсь…

Спостерігачі ГМ "Опора" проаналізували присутність хмельницьких обласних партійних організацій парламентських політичних сил у Facebook упродовж вересня-грудня цього року, передає Depo.Хмельницький.

За цей час партійці ВО "Батьківщина" 196 разів згадали Юлію Тимошенко, а в дописах "Об'єднання "Самопоміч" найчастіше фігурував Андрій Садовий (31 раз); "Опозиційний блок" опублікував 24% від загальної кількості усіх постів на сторінці, натомість "Народний фронт" у понад двічі збільшив кількість підписників.

Чотири з шести хмельницьких обласних осередків парламентських партій мають власні сторінки у Facebook: "Народний фронт", Всеукраїнське об'єднання "Батьківщина", Об'єднання "Самопоміч" та "Опозиційний блок2.

За останні чотири місяці партійці дещо активізували свою роботу в Facebook.

Так, станом на 18 грудня за кількістю підписників лідирує Хмельницька обласна партійна організація ВО "Батьківщина", її діяльність відстежують 21874 особи. Однак це на 119 осіб менше, ніж було на початку вересня цього року - 21993 особи.

З 1 вересня до 18 грудня на сторінці опублікували 358 постів, що становить 17% від їх загальної кількості. Підписникам пропонували здебільшого контент з фото (145 дописів), лінками на публікації в мережі (124) та відео (87). Якщо порівнювати з попереднім дослідженням, то ситуація змінилася на користь саме лінків: їх кількість зросла на 34%.

Найчастіше впродовж майже трьох місяців згадували лідерку політичної сили Юлію Тимошенко (196 разів) і лише раз очільника обласної партійної організації Олега Лукашука.

Найпопулярнішим став допис, що анонсував приїзд Юлії Тимошенко на Хмельниччину та її зустріч з громадою Хмельницького. Він зібрав понад 1,7 тис. уподобань та 341 поширення. Утім, за кількістю репостів та коментарів лідирує відео із зустрічі Юлії Тимошенко з викладачами та студентами Кам‘янець-Подільського національного університету ім. І.Огієнка.

У сторінки Об'єднання "Самопоміч" - Хмельницький сьогодні 1043 підписники. Їх кількість за майже чотири місяці зросла на 101 особу. За цей період партійці опублікували 223 дописи (16% від загальної кількості постів на сторінці). За типом контенту переважають пости з фото (106), відео (78) та лінками на публікації (35).

Лідера політичної сили Андрія Садового впродовж вересня-грудня партійці згадували на своїй сторінці 31 раз, народного депутата Єгора Соболєва - п'ять. Найпопулярнішим дописом на сторінці стало привітання із Днем вчителя (212 уподобань та 101 поширення).

За період з вересня до грудня у сторінки "Опозиційний Блок. Хмельниччина" підписників побільшало на 16 осіб: з 768 до 784. Упродовж цього часу обласний осередок на своїй сторінці оприлюднив 328 дописів (24% від загальної кількості постів), із яких 199 містять фото, 56 - посилання на публікації (здебільшого на партійному сайті), а 54 - відео. Є також 19 нотаток.

Найчастіше партійці згадують у дописах Юрія Бойка (30 разів) та Сергія Льовочкіна (13 разів). Найбільше уподобань та поширень (37 і 16 відповідно) є під відео, записаним з нагоди Міжнародного дня людей похилого віку з пенсіонером із Хмельниччини.

Найменшу активність зафіксували на сторінці "Народний фронт Хмельниччини". За майже чотири місяці тут з'явилося 39 дописів. Проте у понад два рази збільшилась кількість підписників: із 90 до 195. Партійці віддають перевагу дописам із лінками на публікації (16), переважно це матеріали на партійному сайті, та з фото (13). Постів з відео лише чотири. Найчастіше на сторінці згадують лідера політичної сили Арсенія Яценюка (18 разів за період з вересня до грудня).

За кількістю уподобань лідирує перепост зі сторінки партійного осередку з Кам'янця-Подільського, який зібрав 17 уподобань.

"З кожним роком Facebook посилює свої позиції як інструмент політичного впливу та боротьби за прихильність електорату," - зазначає координатор кампанії громадського спостереження за виборами в області Андрій Попик.

Законодавчо не врегульованим залишається питання політичної реклами у Інтернеті.

"Політичну рекламу в мережі законодавство не регулює ні до старту виборчої кампанії, ні під час офіційного агітаційного періоду. Ця проблема актуальна не лише для України, в деяких зарубіжних країнах зараз теж обговорюється необхідність внесення змін до законів щодо включення витрат на рекламу в соціальних мережах до поточної фінансової звітності партій та звітності про використання виборчих фондів суб'єктів виборчого процесу," - говорить радниця з юридичних питань Громадянської мережі "Опора" Ольга Коцюруба.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Хмельницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme