ЧС 2018
Вибори-2019
Онлайн
Сектор
Спецпроекти
Країна Укропів

Гроші за несправний гаджет полончанці вдалося повернути через суд

Новий "Айфон" почав працювати з перебоями, тож жінка вирішила віддати його в гарантійний ремонт. Але згодом змушена була податися до суду

Depo.
17 квітня 2018 19:32
ФОТО: depo.ua

У Полонський районний суд звернулася місцева мешканка з позовом до відомої мережі магазинів електроніки, передає Depo.Хмельницький з посиланням напрес-службу Апеляційного суду області.

У заяві полончанка зазначила, що в жовтні 2016 року в одному з магазинів мережі у Шепетівці купила IPHONE вартістю 8946 грн. 98 коп, у характеристиках якого значилося "новий".

Та вже через чотири місяці гаджет почав давати збій, тому звернулася до продавців, аби ті відправили його на гарантійний ремонт. Телефон вони забрали, проте полагодити не змогли, мовляв, через увімкнену в ньому функцію, що заважає ремонту. Разом з тим від пропозиції позивачки - натомість повернути гроші за IPHONE - також відмовилися. Тому жінка вирішила зробити це через суд, розірвавши договір-купівлі продажу телефона. До цього ще просила стягнути з магазинної мережі 10 тис. грн моральної шкоди.

Дослідивши усі докази, суд прийшов до висновку, що магазин і справді продав позивачці телефон неналежної якості, через що у нього в гарантійний період виникли несправності та він потребує ремонту. Позов задоволено частково. Гроші за несправний телефон жінці магазин зобов'язаний повернути. Компенсацію за моральну шкоду вона не отримає.

Нагадаємо, у Хмельницькому проживає серійний скаржник до суду.

Більше про події Хмельниччини читайте на Depo.Хмельницький

Приєднуйтеся до нашої групи у Facebook