UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Дунаєвецька міська ОТГ через неефективність управлінських рішень не дорахувалися мільйонів гривень

Торік громада втратила вигод більш як на 2,4 млн грн, а через непродуктивні витрати - ще 4,8 млн грн

Дунаєвецька міська ОТГ через неефективні…

Аудитори управління Західного офісу Держаудитслужби в області провели державний фінансовий аудит бюджету Дунаєвецької міської об’єднаної територіальної громади за 2018 рік, під час якого встановлено факти неефективних управлінських дій та рішень, що призвели до упущених вигод на суму понад 2,4 млн грн, а також непродуктивних витрат на суму понад 4,8 млн грн, передає Depo.Хмельницький за інформацією прес-служби відомства.

Зокрема, проведеним аудиторським дослідженням виявлено чинники, які не повною мірою сприяють максимальному наповненню бюджету Дунаєвецької ОТГ:

- місцевий бюджет втрачає кошти через невідповідність частини чинних договорів оренди землі умовам чинного законодавства в частині застосування застарілої нормативно-грошової оцінки землі;

- за умови перерахування до бюджету громади ПДФО за працівників філій підприємств, які працюють на території ОТГ, бюджет ОТГ може додатково отримати 1306,9 тис. грн на рік податку (за умови виплати працівникам лише мінімальної заробітної плати).

При дослідженні питання ефективності прийнятих рішень про встановлення місцевих податків і зборів на території об’єднаної територіальної громади виявлено, що застосування мінімальних ставок по земельному податку, єдиному податку для високорентабельних видів підприємницької діяльності та податку на майно, відмінне від земельного податку не сприяє наповненню бюджету; одним  із резервів надходжень до бюджету є справляння збору за місця для паркування транспортних засобів, рішення за яким міською радою прийнято, але незважаючи на це, відведених місць для організацій та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів немає.

За рахунок бюджетних кошів, виділених КП "Благоустрій Дунаєвеччини" фактично забезпечено службовим автотранспортом посадових осіб міської ради, що свідчить про неефективне використання бюджетних коштів на суму понад 479 тис. грн.

Не повною мірою забезпечено укладання договорів на вивезення твердих побутових відходів, що призводить до нераціональних витрат з бюджету на ліквідацію стихійних сміттєзвалищ.

У 2016-2017 роках на будівництво сортувального цеху твердих побутових відходів за рахунок субвенції з державного бюджету на формування інфраструктури ОТГ використано 4289,5 тис. грн. Під час аудиту проведено обстеження цеху з переробки твердих побутових відходів. Однак, цех фактично не функціонує. На території сміттєзвалища перебуває не змонтоване під час його будівництва обладнання.

Окрім того, протягом 2016-2017 років, за рахунок коштів бюджету Дунаєвецької міської ОТГ та за рахунок субвенції з держбюджету на формування інфраструктури ОТГ проведено реконструкцію адмінбудинку під дитячий навчальний заклад в с.Гірчична на загальну суму 1888,6 тис. гривень. Та частина приміщення ДНЗ фактично використовується під розміщення Гірчичнянського старостинського округу.

За результатами аудиту надано низку пропозицій, реалізація яких сприятиме забезпеченню дотримання вимог бюджетного законодавства, уникненню необґрунтованих витрат, врахуванню усіх можливих резервів зміцнення ресурсної бази селищного бюджету та підвищенню ефективності використання бюджетних коштів, направлених на надання конституційно гарантованих соціальних послуг населенню.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Хмельницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme