"Приватний кабінет абонента" тестується на сайті Хмельницькводоканалу

Кабінет абонента створили для інформування клієнтів, щодо розрахунків з Хмельницькводоканалом

"Приватний кабінет абонента" тестується…

Приватний кабінет мтворили спільними зусиллями працівникі служби автоматизованої системи керування виробництвом (АСКВ) підприємства, повідомляє Depo.Хмельницький.

Наразі сервіс тестують. Це означає, що виявляються помилки в розробці та по мірі надходження усуваються.

"В кабінеті висвітлюється основна інформація по розрахунку з абонентом (нарахування, пільги, субсидії, оплата, перерахунки, вид нарахування, наявність пільг, останні покази лічильників), наявні можливість надання показів лічильника, інформація про діючі тарифи, функція передачі повідомлення адміністратору, є функції відновлення паролю та його зміни. По мірі надходження зауважень та пропозицій плануємо удосконалювати функції та можливості кабінету", - повідомляють у прес-службі.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Хмельницький

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme