В прикордонній Академії підбивали підсумки і планували рік

Мова йшла про освітній процес

Національної академії за 2015-2016 навчальний рік ВИШ прикордонниківпідвели підсумки минулого навчального року, вступної кампанії та намітили подальші плани, повідомляє Depo.Хмельницький.

Найперше акцентувалися на вступній кампанії.

Цього року конкурс серед абітурієнтів досягнув показника в середньому – по три особи на одне місце, що дало змогу відібрати на навчання справді кращих. Найбільш популярними спеціальностями виявились "Філологія" та "Право", де конкурс склав 4,4 та 7,9 осіб відповідно.

"На навчання ми зарахували 433 юнаків та дівчат, з них 63 учасника АТО, - наголосив ректор НАДПСУ генерал-майор Олег Шинкарук. - На бакалаврат за денною формою навчання зараховано 52 військовослужбовці і 238 цивільних абітурієнтів, що на 43% більше, аніж в попередньому році, а це свідчить про результативність профорієнтаційної роботи, та як наслідок, зростання конкурентності під час вступу і підвищення якості контингенту курсантів."

Ректор переконаний, що одним із фундаментальних принципів стратегічного розвитку Академії є збільшення контингенту тих, хто навчається, як передумови розвитку основних підрозділів закладу – кафедр.

Чимало говорили і про запровадження у освітній процес закладу передового досвіду ВИШів України, органів та підрозділів Держприкордонслужби, а також позитивного зарубіжного досвіду підготовки фахівців, новітніх технологій навчання, накопичених здобутків та кращих вітчизняних освітянських традицій.

"До науково-педагогічного складу довели стратегію розвитку Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького на період до 2021 року і основні завдання та напрями діяльності Держприкордонслужби у 2017 році, - йдеться на сайті НАПДСУ. - Ще раз нагадали і про необхідність реалізації завдань Президента України щодо посилення рівня захищеності державного кордону з урахуванням базових підходів щодо реформування системи державного управління, сектору безпеки й оборони України, її інтеграції в європейське та світове демократичне співтовариство."

Одним із найактуальніших аспектів сьогодні є впровадження та подальший розвиток військово-прикордонної складової, наближення змісту освітнього процесу до реальних потреб оперативно-службової (бойової) діяльності органів та підрозділів охорони кордону.

Разом з тим визначили внесок кожного керівника та викладача у процес освітньої підготовки, намітили підвищення їх педагогічної майстерності, а також розпочати реалізацію інноваційних змін у формуванні майбутнього офіцера-професіонала.

Больше новостей о событиях в мире читайте на Depo.Хмельницкий