У Кам'янецькому ЦНАПі майже вполовину збільшили кількість послуг
У мерії максимально оптимізували надання адмінпослуг та розширили електронний формат
Цьогоріч в Кам'янецькому ЦНАПІ вдалося обслужити більше 10 тисяч містян, повідомляє Depo.Хмельницький.
З початку року тут задля зручності, комфортності та пришвидшення роботи встановили банківський термінал для а економії часу, запустили новий веб-сайт, запровадили послугу смс-інформування про готовність замовленого документу, зробили можливими консультації з адміністратором в он-лайн режимі.
Окрім того, створили новий сайт з електронними документами, де можна отримати усю інформацію, не виходячи з дому.
"Наприкінці серпня кількість адміністративних послуг, які надаємо містянам, збільшилося з 152 до 210, - розповідає керуюча справами Яна Мельничук. - Наразі спостерігаємо великий наплив людей, але до жовтня ситуацію маємо врегулювати."
Больше новостей о событиях в мире читайте на Depo.Хмельницкий