Усі питання до НКРЕКП відтепер можна поставити у телефонному режимі

Нацкомісія запровадила гарячу телефонну лінію для громадян

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, впровадила додатковий сервіс - інформаційно-довідкову телефонну лінію 044-204-70-72 для споживачів послуг у відповідних галузях, інформує Depo.Хмельницький з посиланням на Урядовий портал.

Сервіс структурували за окремими сферами регулювання (електрична енергія, природний газ, теплова енергія, централізоване водопостачання та водовідведення), категоріями споживачів (фізична особа, юридична особа),категоріями питань (від укладення договору та приєднання до структури тарифів та заходів з енергоефективності).

"Зазначений сервіс дасть можливість споживачам в автоматичному режимі отримати відповіді на більш ніж 50 актуальних запитань, регулювання яких належить до компетенції НКРЕКП, та, у разі необхідності, отримати консультацію фахівця профільного структурного підрозділу НКРЕКП", - зазначили у Комісії.

Більше про події Хмельниччини читайте на Depo.Хмельницький

Слідкуйте за нашими новинами в соцмережах і долучайтеся до наших груп ВКонтакті, Фейсбук та Твітері