Хмельницький

Хмельницька обласна влада "відкрилася" для краян турнікетами

В Будинку рад тепер стоять пропускний пункт і турнікет

10 листопада 2016, 17:05

Хмельницька обласна влада "відкрилася" для краян турнікетами

Віднині чиновники обласного рівня встановили пропускний режим, повідомляє Depo.Хмельницький.

Щоб потрапити у владні кабінети обласних посадовців, тепер потрібно мати з собою документи. Більше того, на вимогу Нацгвардійців, які охороняють приміщення влади, треба буде й показувати вміст сумок.

Хмельницька обласна влада "відкрилася" для краян турнікетами - фото 3

Працівники облради, на балансі якої перебуває приміщення, в шоці. Вони не погоджували таку "реконструкцію", тим більше не виділяли коштів та й, власне, ніяких розпоряджень щодо такої "відкритості" не було.

В облдержадміністрації ж кажуть, що встановили пропускну систему на вимогу СБУ.

Хмельницька обласна влада "відкрилася" для краян турнікетами - фото 4

"Ще минулого місяця прийшов лист за підписом керівника координаційної групи Антитерористичного Центру, начальника управління СБУ в області Сергія Харченка, - каже керівник управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Інна Михайлова. – В ньому вимога: в рамках превентивних заходів, для протидиверсійного і антитерористичного захисту особливо важливих обєктів  встановити металеві турникети на вході-виході адмінбудівлі."

Як каже чиновниця, все це зроблено задля контрою за допуском персоналу та відвідувчів і контролю щодо  внесення-винесення ручної поклажі на об' єкт.

Хмельницька обласна влада "відкрилася" для краян турнікетами - фото 5

Хмельницька обласна влада "відкрилася" для краян турнікетами - фото 2

Що ж стосується питання вартості і джерела фінансування "пропускного пункту" в Хмельницькому Будинку рад – в облдержадміністрації відповіді не знайшли.

До слова, мерія наразі працює без турнікетів.

 

 

Більше про події Хмельниччини читайте на Depo.Хмельницький

Слідкуйте за нашими новинами в соцмережах і долучайтеся до наших груп ВКонтакті та Фейсбук

Loading...
Loading...